Saturday, October 13, 2012

小学作文 : 我的理想

一个人无 『理想』 ,是同条咸鱼无乜分别。
都有人话,人因梦想而伟大。

睇见身边嘅一个个,每日重复甘过同一个生活。
唔系Repeat 又 Repeat, 就系 Receipt 又 Receipt。
佢哋嘅理想系,系肤浅简单嘅 『钱』?或者更实在描述嘅 『生存』?
无论如何,佢哋都是 『理想』 嘅忠实粉丝。

但系,真正有目标又坚持不懈嘅人,你又见过几个?

黄子华,一个我最欣赏嘅偶像,佢为了演戏这个理想坚持了几年,最后放弃左所谓嘅理想,而用栋笃笑来宣布自己对理想嘅遗弃,对社会世俗嘅绝望。但系,反而令佢同理想拉近左距离。佢继续坚持返当初的『理想』。

李小龙话过,你要忠实发挥你嘅潜能,完成你嘅自我,而完成你嘅理想。

最近,沉淀自己,认认真真想自己嘅 『理想』 系乜野?人生的 『目标』 是乜野?
静鸡鸡甘忘住块镜,同自己讲:老友,你都颓左好耐,系时候醒下。

曾有个长辈问过,你理想目标系乜?我答左,嗯,赚多点钱,投资少少,储蓄咯,然后买楼咯。

当时内心狠狠甘谴责自己,呢的官方说法根本不是我追求嘅理想。

理想系么X野?我曾经真系很有理想,抱着一缸热血,同你死过。(So What?)

某哲学家说过:暂时的是现实,永生的是理想。

今日,我嘅理想,系乜野?可能我会答你话,钱咯。可能都会答你,结婚生仔买大屋咯。

都可能,我会同你讲:理想呢家野,有定无,其实系埋真系甘重要呢?我觉得最重要嘅都系忠实甘做番我自己。

最可能,我会好婉转甘同你讲:其实我系一条唔伟大兼仲没进化成人嘅咸鱼。

致我的理想:放弃你因为现实,真系唔系你想就理想。




No comments:

Post a Comment